Regn, regnigare regnigast.

JO så heter det! Jag löver er!

Sitter & försöker leka med designen här på bloggen. Har aldrig testat sådant förr men spnt man kan sig tid till en sån här regnig dag:) Om ni kikar in här & allt ser heelt galet ut kan det bero på att jag leker med html-koder vilket jag aldrig gjort i hela mitt liv tidigare...

Red förresten Tubbe igår på banan! WOW vad Anki gjort bra arbete med honom. Han verkligen jobbar med ryggen nu & det märktes verkligen. Red kanske 30 min arbete på banan & han var mkt mer svett än normalt. Annar har jag ridit i ca 45 min arbete minst & ändå jobbat förvänd galopp & mkt skänkelvikningar. Det innebär ju då bara att vi äntligen hittat en knapp för att få honom på riktigt, att arbeta med ryggen. Jo jag kan informera att även jag, känner mig stel i kroppen idag, haha. Han är numera megakänslig & ska så förbli!

Trist med detta skitregn som innebar inställd klubbtävling & vila för Tubbe:/ Ja om det inte spricker upp ikväll så man kan ta en tur i skogen.

Imöra ska jag ta Burgés med mig till Marieberg för shopping. Konto är typ tomt men måste ha nåt nytt till midsommar. Insåg att jag inte vågar köpa nåt från nätet då jag tappat så mkt i vikt att jag inte kan min strl längre... Sååå jobbigt va? Nää, hahaha -I löööv it!


Ha en underbar helg gott folk!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Guud va snygg din blogg blev : ) Ska försöka fixa min med men bloggagratis.se är inte lika designvänlig tyvärr:(



Synd också att det inte blev någon klubbtävling! Det var faktiskt 4 ekipage från Labbsand som skulle ha varit med, men det blir väl kanske framöver,



Kram

2009-06-12 @ 19:23:52
URL: http://mawilda.bloggagratis.se
Postat av: Therre

Snygg design!

2009-06-12 @ 21:45:52
URL: http://therre.bloggagratis.se
Postat av: Annso

TACK & va kul att ni gillade designen:) Dock var det lillasyster som ryckte in & fixade denna eminenta! Inte klar än då allt inte klaffar men älskar den oxå!



Matilda, nytt datum kommer att komma för klubbtävling:) Hörde att det var ett helt gäng från erat stall & det va ju skitkul!

2009-06-12 @ 23:52:58
Postat av: Kamilla

Snygg design Anzoo!! :)

2009-06-13 @ 11:13:41
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: guar

sv; jo jag vet annso, men vi öppnar butiken i slutet av augusti, kan inte ta ledigt mer än de tre veckor jag har. men tack för tipset ;)

2009-06-13 @ 19:13:14
URL: http://guar.blogg.se/
Postat av: Rydén

Va snygg bloggen blev! Eftersom jag är född på 1800-talet så vet jag tyvärr inte hur man gör, kanske kan be någon av mina barn hjäpa mig =)! Ha en riktigt bra midsommar och hoppas ni får lite sol på er på Öland. Åker själv till Öland v 31, då jävlar ska solen skina hela veckan!!!!

Kramizar

2009-06-14 @ 14:53:49
URL: http://dompan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0