Redan natta?

Hade ju tänkt skriva lite ikväll men uj vad fort tiden kan gå ibland. Jessica ringde då hon körde bil efter en lång arbetsdag & behövde hålla sig vaken. Jo jag är ju ganska lätt att få igång & börja prata så tiden spring visst iväg... Hade ju tänkt ringa & se om Natti mådde bättre idag, om du läser detta så vet du att jag tänker på dig! Inge kul att va sjuk:/

Hängde på Anki idag & tittade när hon tränade för Ola. Superintressant då jag nu hänger med på allt. Det blev mkt grundridning för dem & Pajaz är lite svår & bråkig. Inom en vecka typ är nog iaf detta borttränat då det såg superbra ut i slutet av passet! Skulle själv gärna träna för Ola nån gång, han är ju väldigt lik Anki i sitt tänk & otroligt petig. Som vi sa (jag & Anki) så är det ju ganska tråkig träning men just sånt som ger resultat.

Hade tydligen turen på min sida idag då Jag fick tag på hivslagaren på direkten. Elller ja, han kunde komma förbi samma eftermiddag:) Likaså hade nån i Labbsand samma tur då han drig vidare dit. Red Tubbe efter att han hade fått en ny sko & det kändes att han fått vila i 3 dagar. Körde ett ganska kort pass, eftersom han vilat, o fick inte ritkigt igenom allt men får fortsätta imorn. Hoppas även Anki kan titta nån minut, så att vi inte kör fast. Han vill inte helt lossa & komma igenom med suget mot bettet:(

Har annars haft en både jobbig & bra helg. Hittat midsommarklänning & nya shoes (som jag bara älskar!) i Örebro när jag shoppade med Burgués. Hon tjatade även med mig till Svantes 5års fest som hölls i Äspenäs. Detta ångrar jag verkligen inte då det blev en superkul kväll. På festen bjöds på massa underhållning & livemusik. Vidar emot statt där jag möts av värsta kön jag nånsin sett! Som tur var, så löstes det på sånt där fult" sett. Fick äran att träffa på Annas nya kille som verkade trevlig! Träffade även på en massa skoj folk på statt & det känns att sommaren är "här". Borgården är supernice ju!
                                            

Mitt huvud snurrar över en massa jobbigt. Är så besviken på hur vissa saker utvecklats & hur vissa är. Jag vet att jag inte kan ändra en annan persons åsikt, likaså har alla rätt till att tycka som de vill. Det jag funderar över är hur principfast jag måste/kan vara? Jag kan vara väldigt hård ibland, inte minst mot mig själv. Hur mkt kan man kräva av andra? 

Klockan är nu snart mitt i natta eller min bok som närmar sig slutet ropar på mig! Ewe, ta med lite läsvärt till Grebbesta som jag kan ta med till kga:)

Jo just ja, träffade massa goigt folk i Botorp oxå! Blev bjuden på kaffe, som jag var så megasugen på, när Anki värmde Pajaz. Det va Bibban, Sara, Eliselott, Erika & så kom även Rydén. Mysigt de har det där i privatstallet! Så fina hundar de har där oxå:) Jag är mer för hundar än katter... Knasigt va? Med tanke på min kille som ligger här bredvid mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0