Oväntat besök.

Fick oväntat besök igår efter stallet så hann inte blogga nåt igår heller... Well, kan nämna att jag kommer iaf träna för Johan imorn kl 18.15 i Knutsbol eller nä, fick just sms av Marianne att den var inställd. Johan ska döma i Strömsholm i 4 dagar. Tråkigt! Fast bra, då spar jag några slantar istället. Spanar ju en midsommarklänning. Kul med nåt nytt & lite mer unikt än nåt från ex H&M eller Gina Tricot, som jag annars shoppar på... Nån som har tips på bra shoppning? Har kollat asos.com & bubbelroom.se men de hade inget i min smak & min prisklass.

Hoppas alla får en fantastisk onsdag, snart är det helgen igen!

Kommentarer
Postat av: Lollo

La Redoute? :)



http://www.laredoute.se/ListPage/ListPage.aspx?CategoryId=29737



Eller om man vill vara budget var den här gula snygg till en solbränd: Med nåt snyggt skärp eller massa halsband kan den nog bli festlig ;)



http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35305&productId=226095&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#

2009-06-04 @ 11:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0