I will...

..any second update you! Har bara inte hunnit eller orkat än. Ni kan spana lite på min bilddagbok, sök på Anziii där & lösenordet får ni som ber om det;) Har haft skummisar som spanat in mina vänner o likaså mig själv. Bibban, du ligger på bild där & likaså mina "sexbilder" som du trodde jag tog när vi åkte i bussen, haha.

Glöm inte att kolla Kuriren idag då jag & Tubbe pryder första sidan av sportbilagan! En hemsk bild för oss som kan nåt om ridning men inte alla som får äran att platsa där? hahaha. Den är ju tagen från LB'n som gick åt pipan oxå...

Nej nu ska jag ge mig till stallet! Jag & Tubbe ska dejta Julia & River i skogen idag:)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det är nu på lördag Jessie ska tävla i Viby :)

Så vi får se hur det går, du får hålla tummarna ;)

Kram H

2009-06-02 @ 19:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0