Het, hetare, hetast

Började städa här hemme men det går ju inte! 27 grader inomhus & klockan är kvart i nio på kvällen. Bara att plocka rent på golvet fick mig att bli svettig. Jag ska inte klaga, älskar värmen & mår så himla bra av solen men det vanliga livet är svårt att orka med. Likaså ridningen men tror Tubbe uppskattar att få lite extra ledigt när det är så här hett. Hade inte räknat att ha honom i tävlingskondition under sommaren, då jag har egna intressen oxå:)

Annars har jag lapat massa sol & badat en massa. Gissar att jag inte är den enda i detta land som gjort det, denna helg. Tycker vi ska passa på att njuta av denna värmen, vi bor ju faktiskt i Sverige så snart vänder det väl igen.


Tänkte bjuda på en bild men det ville inte fungera. Måste dra fram the dustsucker nu oxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0