Det gick bra

Igår passade jag på att rida samtidigt som Anki & Pajaz. Ifall Tubbe skulle få för sig att dumma sig vid hörnet, där råbockarna skrämde honom. Vi skrittade fram till nya vägen & han känns kanon. Jag märker att allt gräs gjort honom riktigt gott! Hästarna går ute dygnet runt nu & Tubbe som var lite tunn förut, har tjockat på sig ordentligt:-) Så nu törs jag nog börja dra ned på kraften. Hästarna kommer in för det mesta på eftermiddagen nån timma innan de rids, så de hinner sova en stund i svala stallet. Alla tycker det är sååå skönt. Se så söt River är, så tröttis han är;-)



Nu tappade jag visst tråden.. Vi gick iaf sen i på ridbanan & Tubbe reagerade inte ens i hörnet. Såå glad jag blev! Red igenom honom ordentligt, eftersom det bara blev ett halvt pass igår & han kändes superfin i slutet. Svettiga blev vi både jag & Tubbe trots att jag red vid 20-tiden. Vi slapp iaf de hemska bromsarna igår & det är jag lycklig för. Jag får verkligen panik av dem:/ Har ju lite fobi för getingar oxå, så det hänger väl samman.

Nej nu ska jag slänga på mig min bikini & dra till beach'en med Jessica. Hoppas alla har en strålande dag i solen & att alla mår gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0