Underbara & älskade fredagar!

Igår vart jag trött på allt svullande som det blivit, så tog mig en promenad till mamsen o ruskade liv i hennes cykel för att ta den till stallet. Jäflar i havet, vad svett jag blev! Det är en galen hetta nu & grymt skönt. Julia erbjöd sig att förlja med Anki på en skritt tillsammans med Yoshan, så det lät perfa. Jag stannade & busade med godingen Simone. Shiit vad stor hon har blivit, 5månader redan! Det är ju 4 hästar som skulle ridas igår på 3 personer, så då hade det blivit en tur för Anki själv, men en skritt i skogen klarar jag mig utan. I helgen ska Lollo rida Tubbe så ska jag ta semester från ridningen. Nu är dte ju ändå inte så ambitiös ridning i hettan, så det passar jättebra.

Idag packar jag Frostis för att bege mig till sommarstugan:

Liten men mysig! Så ikväll/em, så sitter jag med ett glas vin i handen & kikar ut över naturen & bara njuter. Här kommer utsikten man har över Vänern:


Imorn ska det firas! Jossan fyller 25 år, på måndag men ska ha ferren imorn. Jag är sååå party-sugen så längtar som attans. Finally så blir det en fylla med bästaste Jessica<3 Så se upp på stattinen imorn, kan bli en full ANnso man kan mötas på då.. Ofta när man är taggad kan det ju bli för mkt av det goda...

Sup & svälg, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Rydén

Men gud va skönt o höra att det inte bara är jag som inte orkar vara seriös med ridningen just nu. Älskar också värmen, men fan va seg man blir. I o f tror jag att hästarna tycker det är skönt med lite "softridning" också!



Må bäst!

Kram

2009-07-04 @ 10:17:55
URL: http://dompan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0