Tappsko igen!

Yes, igår hade ytterligare en sko åkt av. Hovslagaren kommer inte förens nästa osndag men lyckades få en tid att få på skon imorn. Suck va trist att det blev så mkt tappskor på denna skoning:( Borde nästan ha nån sorts garanti på skoningen! Det är nämnligen 3e skon som åker av sen han skoddes sist. Hovslagarebn är jättebra som jag har, det ska jag inte klaga på men så störigt när de ska åka av hela tiden. Antar att det beror på att denna gång hade han semester o hästarna skulle gå 8 veckor mellan skoningarna, tydligen funkade inte det för nån av hästarna.

Jessica är äntligen hemma nu! Ska träffa henne i em:) Senare blir det nog att spana in när Anki rider Tubbe, snart dax för mig att lära mig rida honom lika bra som hon gör. Tänkte bara va full i 4 dar först.. Det blir ju PIP på onsdag - lördag!


Förresten, jäääfla skitväder jag haft på min semester. Pallar inte detta, vill sola o bada ju!

     


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Sådär är Condas skor oxå i perioder. Jag frågade just Jannica då om det verkligen är rimligt att de ska ramla hela tiden och ni betalar glatt? Men så är hästägarens liv verkar det som ;)

2009-07-27 @ 12:49:10
URL: http://semestermilixen.blogspot.com
Postat av: Emma

japp barnhem eller barnsjukhus. hehe ja vi ganska olika men å andra sidan upptäcker jag likheter som växer fram dag för dag så jag kanske också slutar som en god människa haha =) puss!

2009-07-27 @ 13:09:11
URL: http://sirikit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0