Smile:)

Idag är en bra dag! Vaknade upp & mår prima trots utgång igår. Hade en superduperbra dag igår, allt var perffa helt enkelt. Om 3 tim åker jag till Gbg men sitter ändå här & inget gör. Borde ju börja packa, tanka bilen (ska ta den till tåget som avgår från Laxå), duscha, äta, göra fint här hemma till Julia.. Ja finns lite att fixa innan. Savi möter upp mig på stationen så tror jag att vi skulle ta en öl i Vasa om inte fröken Burgues kommer med andra Lisebergsplaner:) Det blir en tidig kväll sen för att bege mig hem till min blivande sambo för den här helgen, ewe! Tyvärr jobbar hon imorn men på kvällen ska vi göra oss fina för att gå på fest. Blir vädret bra kanske vi till o me startar kvällen med brännboll i slottskogen. Ska bli megaskoj allt vilket som! Lördagen bjuds på lite fester oxå men tanter som vi är ewe & jag, så blir det nog en myskväll. Måste shoppa i Gbg oxå. Har ju blivit av med min skinnjacka, så nåt annat måste fixas.

Igår var jag, Hult, Morello, Petri, Englund, Micke & bror ute på Vänern för att fiska, åka wakeboard & ring. 

                                       
Först var det lite halvbra väder så då fiskades det!

Så sen blev det wakeboard för de tuffa!


Efter det blev det ringen som blåstes upp!


Kvällen avslutades med utgång med Jessica & Jenny. En superkul kväll som sagt:)


Jag tyckte ett urval av bilder visar mer av gårdagen än ord denna gång. Nu är det oxå bara 2,5 tim kvar tills ja ska åka så nu måste jag sätta fart! Mot Göteborg, wieee:)

Kommentarer
Postat av: glitzy

amen fasen vad trevligt med en blogg:)

kram

2009-07-16 @ 15:05:21
URL: http://glitzybloggen.se
Postat av: guar

Fasen va snygg du var i den lila klänningen Annso! pudding!

2009-07-17 @ 17:11:26
URL: http://guar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0