Laddar inför PIP

Tomorrow it's finally time! Putte i parken sätter igång & jag har varit pepp hela dagen:) Kollar man fejjan o msn så är typ ALLA vädligt peppade & det är så gött:) Solen har visat sig hela dagen & det gör ju att det pirrar lite extra oxå. Var till prix o handlade upp ett berg av mat tills veckan. Råkade även få med ett par vita tygskor, oups! Min skohylla väller över, av alla mina skor nu! Alla står på hög på varandra & ändå är det bara skor jag använder hela tiden.. Shit, måste lösa detta. Vilket fall så kändes de vita mkt bra, 99kr, till PIP :D

Tubbe fick en ny sko idag iaf så nu ikväll har han ridits igen & Anki gillar honom en massa! Han får åter igen MVG plus:)

Kvällen har spenderats vid datorn iaf.. Surfat & msn'at mig. Det som roat mig nåt otroligt är iaf de underbara fjårtisarna vi har i vårt land. Jag känner mer ännu mera peppad på att få studera till fritidsledare så jag kan få umgås med sådana livfulla, utrycksfulla små liv. Jag syftar på att jag suttit & läst på tjuvlyssnat.se. Ska kopiera in ett inlägg från den sidan, för er som inte orkar läsa allt där:

Fyra fjortisar sitter strax intill varandra på tunnelbanan. Alla ser väldigt förväntansfulla ut. En tar fram en 2-liters läskflaska och en spritflaska. Det framgår att de ska blanda till dem på plats. När dom öppnar spritflaskan börjar det pysa och bubbla om den. Fjortis 1 smakar.
Fjortis 1: Men för fan! Det är ju fan Sprite!
Fjortis 2: 250 spänn åt helvete!

I lööv them! Hahahahaha

Nä ni godingar, snart dax att läsa ut "Ljudet av ditt hjärta" med Stephenie Meyer! För nästa gång man öppnar ögat, så är det PIP-veckan. Längtar att få träffa all of u crazy ones:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0