Jaha?

Ledig nu & vet inte vad jag ska börja med? Har ingen lust att städa men måste väl göra det... Egentligen lika bra att få det gjort men hur kul är det? Vad kan man annars hitta på? Solen skiner just nu men ser mörkret närma sig, bläää. När ska det bli sommarvärme igen? Jag vill ju sola & bada! Lite sugen på att få ordning här hemma oxå nån gång. Har ju ett 3e rum som ska bli en "walk in closet". Utsidan av huset ser ut som en knarkare bor här & behöver ett ryck. Dock inge skoj att pyssla med sånt själv...

Blir en tripp till Gbg på torsdag iaf:) Ska bo hos ewisch! Blir nån "sektfest" på fredagen men sen vet jag inte helt. Jossan vill att jag kommer på hennes fest på lördagen men börjar bli gammal så frågan är ju om man pallar fest 2 dar i rad? Annars ska det bli skoj att träffa Savvi! Det va sketalänge sen nu ju. Självklart längtar jag efter Lenin & schompis oxå. Anki tar hand om Turbo & Julia om Frostis, hur skulle jag klara detta utan er?

Brors 25årsfest blev kanoners, precis som alla hans födelsedagsfester. Många som är hemma & hälsar på under sommaren som man inte sett på länge. Största chocken var väl att hitta miss emma bland pojkarna! Lovely att catch up med dig:)

Trodde jag skulle bli mer vis av att få skriva av mig lite men inte f-n vet jag mer nu. Va blire???

Kommentarer
Postat av: Emma

lovely to catch up with you to =D

2009-07-14 @ 15:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0