Nä-ä

Vad tar det åt mig? Sitter bara & slöar bort dagarna nu när jag är ledig. Kan ju vara gött men på nåt sätt ger det mig dåligt samvete för allt man skulle kunna passa på att "få gjort". Vill hitta på nåt skoj men ändå inte, vill träffa folk men ändå inte, vill köra igång med nåt projekt här hemma men ändå inte, vill sola men ändå inte. Kan nån bara komma & säga till mig vad jag ska göra? För istället så sitter jag & fördriver dagen i väntan på att nåt ska ske mig? När blev jag sådan? Jag som alltid är initiativtagaren annars. Kan det bero på att de flesta jag umgås med antinger jobbar, har annat för sig eller bor 30 mil härifrån? Saknar er mina vänner, spridda land & rike & europa!

Sitter på spotify & lyssnar på System of a Down



Minns tillbaka när jag & grabbsen körde ned till Hultsfred för att se dem live:) Det är nåt man aldrig kommer glömma & sånt som tillhör sommaren. Det var jag, Calle, Krill, Bror & exet:) Se en massa bra musik live! It sucks att jag inte kommer se Kings of Leon, är nog dem jag helst vill se denna sommaren. Tyvärr är jag pank & tar mig inte iväg, för helst ska man ju se det på nån festival. Ewe, Roskilde nästa sommar?

Anki rider Tubbe nu, har inte fått igenom honom & känt att vi suttit fast ett tag nu. Kan vara lite skönt med semester från ridningen oxå & hon skulle ju ändå ta honom när jag är i Gbg. Cyklade faktiskt upp till stallet igår, för att titta när hon red. Hon är så duktig! Tror ju inte direkt på att man ska rida hästen med våld & det gör inte heller Anki, för Turbo är ju en häst som gärna inte gör nåt gratis. Gäller bara att väcka björnen som sover;)

Asch, jag ger upp. Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Evööööö

Yeah baby! Nån festival i alla fall. Pakt till mig själv, åka på festival innan jag fyller 30 ;)

2009-07-16 @ 12:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0