Duktiga jag

Nu så, är det skiiinande rent här hemma! Så nu är jag på bättre humör då svetten runnit & fått känna mig nyttig;) Stoppat i mig lite käk som ska få smälta innan jag drar vidare me nästa projetk. Har även fått en playlist av bror & fått lite ny & bra musik. Vad vore livet utan musik? Jag skulle inte klara mig länge... Tar lite pip bilder från 08 & bjuder på tänkte jag:



Underbara Mustach ovan!!! Nedanför den sjukt bra spelningen med Teddybears då hela dalen gungade:)



på dagarna under pip 08, så slappades det & hämtades nya krafter vid poolen. Hoppas det bjuds på likabra väder i år igen så man kan köra favorit i repris.


Ut i sommarvärmen nu & keep on rocking!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0