Botaniska trädgården

Ewe står i duschen & jag rapar bacon, ägg & rostbröd. Jag stod för disken & ewe för den finfina engelska frukosten. I lööv her! It was yummie. Snart ska vi promenera ned till botaniska som ingen av oss sett. Tyvärr har vi en grå himmel i Göteborg men nåt ska man väl hitta på ändå. Ikväll ska vi ut & käka söndagsmiddag, lutar mot greksikt. Hoppas ändå på lite bättre väder så vi kan få sola lite när vi är lediga oxå, kanske vid havet?

Tomorrow I will go home. Saknar mina bebbisar juh! Turbo & Frostis.. Anki gav iaf Tubbe MVG+ härom dagen då hon red. Blev såå glaad att höra det! Anki ger sällan sånna betyg ska jag berätta.

Nu kom ewe ur duschen så dax att fixa sig. Ska möta upp Lenin sen på stan tror ja:) Det är fantastiskt att ha sina vänner omkring sig här i Gbg. Även Schömpa dök upp igår på babana split:)

Kommentarer
Postat av: sarah

tack så mycket :) haha ja visst är det!

2009-07-21 @ 17:13:06
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0