Hm...

Ligger o drar mig i soffan efter ett mkt trevligt styrelsemöte med KRT. Idag var vi riktigt effektiva & Rydén hade fått det suuuuperfint hos sig, i deras nya hem!

Känner mig lite småhungrig & det är ju himla dumt. Klockan är ju lite sent, för att börja ätas nåt nu. Har haft en ganska onyttig dag oxå... Eller hela den här veckan har vart ganska lång. Sån där vecka, när mitt humör varit som en 10-årings, man är konstant hungrig, trött oavsett tid på dygnet -förutom då det är dax att sova, då är man jättepigg. Ingenting har känts lockande eller motiverande, eftersom allt jag vill göra är att gömma mig under en filt o läsa en bok om drömmarnas land typ. Mitt tålamod har oxå vart åt pipan, vilket många i skolan, bla märkt. Ursäkta mig till er! Ska snart rycka upp mig. Varför hamnar jag i sådana svackor då & då i livet? Jag försöker analysera mig själv men denna bit är fortfarande ej löst. Tror iaf att jag ska ut & unna mig med vännerna i helgen. Piffa till sig o ha lite skoj!

En blogg blir i alla fall roligare med en bild. I dag bjuder på jag en till, från dagen då jag var konfernciär. Fotograf var godingen Lejla med min mobil:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad snygg du är!!!

2009-12-07 @ 14:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0