Nu då?

Tack igen, för alla fina & värmande kommentarer! Ni berör mig! Slog rekord på min blogg med mest besökare, jag dubblerade antalet, 48 besökare.

Denna blogg har ju handlat om mig, mitt liv & en hel del om Tubbe. Därför känner jag inte att jag vill fortsätta här. Det känns lite fel. Se bara på min header *snyft*. Så nu är frågan om jag ska fortsätta men kanske skapa en annan adress. Denna sida är ju mest min & Tubbes. Kanske jag har kvar den mest som minne.

Om jag ska starta en ny blogg, så blir det i så fall med ny adress. Fast finns det nån vänlig själ som vill hjälpa mig med designen då?

Känns lite trist att ha jullov nu. Hade sett fram emot 3 veckors ledigt med massa tid till Tubbe & stallet. Hade vart så galet roligt att vara ute & busa i snön nu med honom... Well, får helt enkelt försöka ha galet rent hem & massa pynt, till denna jul. Känner mig ändå rastlös. Finns det nån som behöver min hjälp med sin häst?

                 

Här är jag & Tubbe ute på en morgontur, förra vintern då det hade kommit en massa snö. Mitt hjärta!

Önskar dig en riktigt God Jul!

Kommentarer
Postat av: Therre

Låt det ta den tid det behövs för att sörja Tubbe! Mitt råd till dig. Man känner när man klarar av att gå vidare :)

Men jag hoppas på att du får en trevlig jul trots det tråkiga som inträffat.

Vill gärna ha din nya bloggadress när det är aktuellt sedan :)

Kram

2009-12-22 @ 21:40:58
URL: http://therre.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Måste kännas oerhört tomt att från att ha planer för en tid framåt till att allt helt plötsligt tar slut!

Hur har Anki det med ridningen? Har hon någon häst att tävla i vår?

Har du funderat på någon ny häst längre fram? Det kanske är lite tidigt att tänka i de banorna..



Jag väntar på ett föl som ska komma någon gång i jan-feb. Om allt går som det ska och fölet är friskt, så köper jag det.( Det är en lång historia om varför, men myndigheterna är inblandade i denna häst..) Naturligtvis kommer det inte hem förrän till sommaren. Har funderat på namn och undrar om det är ok för dig att på något sätt väva in lite av Tubbes namn hos fölet? Det hade kännts bra och lite ett sätt visa att han inte är bortglömd.



Ha det så bra du bara kan! kram Malin

2010-01-05 @ 10:50:24
Postat av: sussi

Lider med dig..... saknaden är sååå stor att mista sin vän på ett tragiskt sätt som detta .

Jag har misst 2 stycken av mina under åren,sorgen är obeskrivlig, kommer lika oförberedd, den går heller inte att hejda, jag vill oxå ha din nya blogg adress, kolla sofias blogg ( fijus.blogg.se)om du vill hon skriver lite om oss =), ha de gott Mvh Sussi

2010-01-06 @ 15:24:14
Postat av: Anonym

Lider med dig..... saknaden är sååå stor att mista sin vän på ett tragiskt sätt som detta .

Jag har misst 2 stycken av mina under åren,sorgen är obeskrivlig, kommer lika oförberedd, den går heller inte att hejda, jag vill oxå ha din nya blogg adress, kolla sofias blogg ( fijus.blogg.se)om du vill hon skriver lite om oss =), ha de gott Mvh Sussi

2010-01-06 @ 15:25:43
Postat av: Annso

Malin, skickar ett mailsvar till dig=)



Sussi: Visst är det hemskt att mista sina fyrbenta vänner så?! Kikade in på Sofias blogg, den va jättefin! Ha det gott du me!

2010-01-10 @ 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0