Ljusare

Vad vore livet utan våra älskade vänner? Jag skulle inte vilja vara utan my dear friend Jessica iaf. Just hemkommen från en te-kväll med henne. Pratade lite om busigheter vi tänkt göra i helgen & en massa annat så klart.

Känner förresten mig lite bättre mot igår. Ännu bättre kommer det bli imorn när det är veckans bästa dag på hela veckan: FREDAG! Vi börjar dagen med friluftsmedodik där vi bland annat ska ut i snön o mysa. Det ska eldas & ätas pepparkakor & glögg=) Sen drar jag vidare mot Dammis för att rida ut på Turbo & sen till galoppvägen för att fira Lollo. Får väl se sen framåt kvällen om jag ska möta upp lite kompisar eller om det blir soffhäng.

Nu ska jag nog krypa ned i sängen o läsa läxan tills imorn... Natti natt!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0