Hur vet vi att jultomten är en man?

How do we know Santa is a man? Because he shows up late...eats our cookies...empties his sack...comes only once...calls u a ho...and leaves while you are sleeping...

Igår va jag supernöjd med mig själv, när jag skickade in mitt psykologiarbete. Vi har haft hela terminen på oss, att göra klart det & deadline är på fredag. Många i klassen har vart stressade länge över arbetet & igår tänkte jag börja ta tag i det. Fast vet ni, gjorde ju klart det samma dag! Så förbannat gött! Gjorde en psykolgisk analys av Lisbeth Salander.

I måndags hakade Sarah med från skolan & det blev färgsalong hos mig. Jag blev röd/lila (skulle blivit bara rött..) & Sarah fick sin utväxt blekt. Sen bidde det tacos till filmen "Flickan som lekte med elden". En riktig myskväll! Tack Sarah!

Hm, va ska man klaga på först? Att mitt konto snart är tomt? Asch, vi hoppar det.. Den ramsan har jag tagit förr. Bara förjävla jobbigt nu inför julen, den högtiden jag älskar mest på hela året!


Okej, kan folk sluta skryta på fb? De flesta statusar handlar om att "ska o träna blabla" & hur mkt man promenerat, alla goda gärningar man gjort till vänner o familj. Hallå, who really cares? Nu kanske jag satte mig själv i en rävsax, för visst skryter jag oxå ibland. Fast det finns vissa genrer jag stör mig mer på. Kanske skulle sluta logga in mig där så ofta? Haha

I helgen är det julbord med jobbet. Ska bli sååå underbart gott & skoj att träffa gamla arbetskamraterna.

Ge mig snön nurå!

           

Nu ska jag spinna vidare på lite skolarbeten. Har ett i samhällskunskap & ett i pedagogik kvar i år. Egentligen även ett i Tro & Kultur. Ingen av dessa har jag påbörjat & allt ska va klart nästa vecka. På torsdag ska alla fritidsledare hem till vår goa kursföreståndare Ewa! Jättemys men då går ju en kväll på det, istället för plugg...

Kommentarer
Postat av: emelie

haha!: D

2009-12-09 @ 17:12:10
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0