Sista dagen...

Har just smällt i mig lite dajmtårta jag köpte på lunchen. Så nu är jag mätt som vanligt, när jag bloggar. Kanske är det då som kreativiteten är igång? Hahaha. Fick en jättefin blomma av mina goa arbetskamrater:) Ser fram emot att få komma hem & sätta den på en fin plats i mitt lilla hus. Därav så bjöds det alltså på dajmtårta från bageriet av mig idag. Firas ju att det är min sista officiella arbetsdag på jobbet. Tror det kan bli över lite, som jag tar med till Dammis-gänget. Nån av er som vill ha? Hahaha.


Min darling ewe kommer hem imorn! Vi ska slänga ihop en 3-rättersmiddag:) Vi är panka, så då kan vi ju laga mat & sen sitta & äta den hela natta, samtidigt som vi löser världsproblemen i vanlig ordning.

Blev ingen skogstur igår då Johan-träningen var försenad. Gav mig på ett försök på att rida ut själv men Turbo var just en Turbo, flög i luften för en fågel o kastade sig för lite annat. Så slutade med att jag styrde hem, innan jag låg på backen. Red igenom honom på banan en sväng och det var ju inte helt enkelt det heller. Stora vattenpölar som han till & med kickade åt! Så var väl inte ett superbra pass igår men det är det ju inte heller varje dag...

"Friday, I love u like gold!"

Kommentarer
Postat av: Ewööö

Världsproblem, det är det vi är bäst på! spec. efter en BiB vin :D

2009-08-14 @ 13:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0