Idag är ingen vanlig dag...

... för idag är det Annsos födelsedag! :)

Haft en superdupermega bra dag idag. Jag har haft äventyrspedagogik i skolan från 13 - 20, vilket innebär utomhus. Vi har en lite grillplats vid sjön som vi hänger vid. Denna kurs innebär att vi ska lära oss att leda ungdomar ute i vildmarken, så vi har lekt bla knuten, domino med oss själva som brickor, att bära varandra i grupp från en punkt till annan, att träna tillit o hänga i cykelslangar som resten av gruppen håller i oss i, räkna ut hur alla 8 får plats på en kvadratmeter osv osv. Så behöver ni en lekledare är det bara att kontakta mig!

Idag fick som tur var, Tubbe en ny sko. Tack Anki som väntade i stallet på hovis & såg till så att Tubbe fick skon på sig, då jag lekte i solen o fick bränna! Tack även Julia som red ut på min plutt, tillsammans med Anki & Yoshi. Superbra födelsedagspresent av Julia:) De red tydligen "björnrundan 3". Bra att vi har en massa interna namn på våra rundor.

Ha det bäst gott folk!

Kommentarer
Postat av: Erica

Klart det finns kort måste ju uppdatera dom där hemma om vad som händer. Den dagen var kanon! Ångrar att jag inte var med igår hörde att ni hade skitskoj=)

2009-08-23 @ 01:23:29
URL: http://ickacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0