Gubbe!

Idag blir min kära plastpappa gubbe! Han fyller nämnligen 50 år, hipp hipp hurra! Nä skämt & sido, så har han väl alltid vart gubbe? Hahaha, jag brukar kalla hon om för schuuubben.

Har vart rörigt & stressigt de senaste dagarna i mitt kära liv. Tubbe fick vila i onsdags då jag blev kvar i skolan för inhandling av ALL mat vi ska äta på fjällveckan. Vi är 4st i vårt matlag. Där efter skivades allt upp, stektes osv för torkning. Kommer hem ca halv sju o inser att jag ju måste till kära Team Sportia för min utrustning. Skulle ju provvandra torsdag fm! Räserfart dit & råkar såklart fynda massa annat go'igt där. Bla en suuuuperskön & snygg adidaströja i fleece som det va ett reapris aka studentpris ala annso:) Likaså mysbralls & tröja för 150kr! Dem är bäst på Ceveds!!! Moa, Carl & Berit har hjälpt mig en massa med utrustningen till min vandring. Ringer o meddelar mig om kommande varor, lägger undan, letar fram i förråd osv. I love them! Soon I will go there again, ska köpa in dem sista prylarna.

Igår tog jag & Julia en skrittur på våra pållar. Då det var så där kvavt & vindstilla, blir det lite olustig & läskigt i skogen. Vi hörde knasiga ljud så vi fegade tillslut ur & vände hem, haha. Även dem där hemska & äckliga älgflugorna har ju börjat vakna till liv. Fy i helvete! Är det inte mygg, så är det, bromsar, getingar, fästingar & nu dem här! 


Även lilla Wilma har fyllt hela 3 år! Var där igår på kalas o moffade massa mumsigt & såg tjejerna leka prinsessor & dansade o skrattade. Gött de har det i den åldern:) 

Idag är jag ledig från skolan, då vi fixade med maten redan i onsdags. Så på morgonen så har jag & Anki mockat rent i stallet & städat. Så himla skönt att starta morgonen på så vis.

Har just lagt över lite pics på datorn från mobilen, så ska lägger upp lite blandat här nu:)

Vinstfoto från söndagens tävling i div ll då Karlskoga Ryttarteam vann 2a omg. Från vänster: Ank på Pajaz, Ida på Peach & Amanda på Marimba.
     
Blandade mysbilder från skolan. Från vänster: Ida hugger ved o Mårten assisterar, Söta Erica, Sanna får massage av Emma, Emma busar i gräset, Olle testar vårt spritkök til vandringen o sen min bröllopsfrisyr ja ska ha då ja ska gifta mig med Danny.
 En fulig mysbild på mig o emma :)

Nu kommer det lite roliga bilder från hästarna som busar i hagen:)





Nej nu ska väl ta en trip till nya Ceveds/Team Sportia. Calle ringde nyss o sa att mina kläder har kommit.

Ni i klassen som hittat hit, det är de här vildhästarna ni ska få rida på! :)

Kärlek till folket!


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja du måste se den=)



Okej, jag är lite rädd för hästar och om den jag sitter på börjar bete sig sådär så vet jag inte om jag avlider på plats=)

2009-08-28 @ 14:04:41
URL: http://ickacka.blogg.se/
Postat av: sarah

Åh nej! Slut på uteritter nu då när dom där äckliga flugorna kommer och sätter sig i håret på en i skogen :(

2009-08-28 @ 14:21:48
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Lollo

hellloo är den schysst den nya team sportia? :) Ses imöra på festen! kram kusin

2009-08-28 @ 22:08:22
URL: http://lolloalmlof.blogg.se/
Postat av: Guar

tack annso, du är väl för go! :) hoppas att er vandring blir toppen, ta mycket kort! kram

2009-08-30 @ 12:52:18
URL: http://guar.blogg.se/
Postat av: sarah

sv: haha ja precis :P

haha du ska se hur jag ser ut med luva runt hela ansiktet när jag rider ut på hösten.

2009-08-30 @ 14:08:57
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Den sista bilden var riktigt fin! :) Bra fångat!

2009-09-01 @ 07:27:57
Postat av: Annso

Tack Kamilla!! :)

2009-09-08 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0