Fina pojkarna



Tyckte det va en mysig bild på oss som Lollo fångade härom dagen då vi skrittade fram djuren i skogen.

Observera Ankis vita ridbyxor! Tillhör inte vardagen att rida i det, haha. Yoshi gillar, som ni ser, att stå PÅ Tubbe. 5min senare så tvärnitar Yoshi som just då går snett framför/bredvid oss. Jag ser hur hans svans börjar höjas, just bredvid mitt knä & bajs börjar komma! Jag bara skriker & lyckas tillslut styra ned Tubbe i diket så att jag inte blev nedbajjad. Unghästar alltså!


Skulle behöva åka in till Örbro & "Till Häst" & börja spana på ny sadel. Den jag har nu ligger inge bra. Nån som e sugen på att hänga med? Anki brukar alltid vilja det men nu är hon & hejjar på vårt ponnylag i DIV ll :) Hon är såklart lagledare till tjejerna som jag hoppas vinner allt! Jag har förresten både en hoppsadel & dressyrsadel som inte ligger bra, som är till salu. Hör av er om ni är intresserade!


Just ja, grattis Julia på 16årsdagen!




Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jaa du Anzooo... i mitt fall får jag tänka efter om jag tycker det är värt det eller inte. Att smaka kan betyda att jag måste springa längre eller ngt annat jobbigt som jag troligtvis inte har lust med ;)

2009-08-15 @ 14:34:45
Postat av: Emma

Tack du är söt baby.

2009-08-15 @ 14:45:13
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så mycket! :)

2009-08-17 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0