Favvorundan

Då har man blivit introducerad till min utbildning. Har inte tänkt att babbla om den här men kan säga att jag ser ljust på framtiden! Massa härliga människor, spännande kurser att läsa & en galen fjällvandring som ska ske om 2 veckor. Försöker komma ned på jorden lite efter alla intryck jag fick. Vi träffades kl 18 i en öde föklhögskola, lärarna berättade om sig själva, fick schema o sen blev det käk. Där presenterade vi oss för varandra oxå. Vi ska tydligen hänga en del med de som går andra året o det känns superskoj! Det enda tråkiga jag såg, var på schemat, att min födelsedag så har vi lektioner från kl 9 -21! Jaja, tur man är så gammal så det inte behövs firas;)

Jag & Anki var som sagt idag & lånade hem lite sadlar. För att vara exakt, 4st o ingen passade:( Vi kan dock tänka oss att en Morris & Nolan 29" kan funka, hade med en 31"are idag. Tog sen vår lilla favvorunda i skogen på Pajaz & Tubbe. Då Anki hade Pajaz idag höll vi ett högre tempo & även en del galopp så vi lyckades rida den på 50min. Den är så himla skojjig att rida! Tänkte vi skulle ta med Rydén & Bibbis på den oxå & klanske fler som vill med?:)

Kanske dax att försöka sova snart då det kommer en ny, lång o spännande dag imorn!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tjena!

Tänkte baras kolla så att du vet att Hööks har öppnat en butik i Karlstad nu.. Du visste säkert redan det men tyckte det var värt att nämna!

2009-08-18 @ 09:12:49
Postat av: Guar

men jisses, det var inga dåliga pass med skola fr 9-21! hoppas att utbildningen är toppen och att du trivs som fan :)

2009-08-18 @ 11:30:30
URL: http://guar.blogg.se/
Postat av: Therre

Jag har en Morris & Nolan som jag ska sälja om du ev vill prova, vet tyvärr inte måtten på den. Kan ta reda på det.

Säljer den för att jag inte trivs i den tyvärr för den är annars väldigt fin och fräsch :)

2009-08-18 @ 20:52:33
URL: http://therre.bloggagratis.se
Postat av: Annso

Emma, självklart har man koll på att Hööks ska öppna:) Vilken Emma är söt o ville berätta?



Guar & Therre, er svarar jag på era bloggar!:)

2009-08-18 @ 20:57:28
Postat av: Kamilla

Såg hos Moa att du söker walking skor... de hade erbjuande från nya butiken för 400kr. Så masa dig upp och åk dit! ;)

2009-08-19 @ 07:04:37
Postat av: Emma G

Jag är det Fr. Gustavsson.

Jag trodde de redan hade öppnat?! Men jag har ju inte direkt stenkoll har bara sett butiken när jag åkt förbi..

2009-08-19 @ 13:10:52
Postat av: Annso

Nämen Emma G?! Gissade på det men viste inte att du spanade här:) Jo Hööks sägs ska öppna imorn om jag minns rätt!:)

2009-08-19 @ 21:59:17
Postat av: Emma

Jag spanar överallt när tristessen knackar på på jobbet. Jag vill ha mer semester, NU!

2009-08-20 @ 10:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0