"The sun is shining..."

Bobban har skrivit en del softa låtar! Sitter utanför mitt hus & skriver i solen. Linne & mjukisar:) Helt fantastiskt! Dels att slippa känna sig instängd i en lägenhet på 3e våningen & att ha ett trådlöst bredband så man kan ta med sig laptopen ut. Trivdes aldrig i lght eftersom man inte kan sitta ute på samma sätt då. Lite svårt att se dock vad jag skriver med solen i ögonen men det är värt det:)

Hade en supertrevlig kväll igår! Så gött att va bland gamla goa vänner o snacka av sig. Det var jag Schömpa, Suma & Burgués i Schömpas föräldrars hus. Vi piffade oss hela kvällen, drack megagod sangria made by Burgués, sen nån go mjölkcoktail på vodka päron, kanelsprit me mjölk som shakades -mumsfillibabba!! Just innan utgången drog vi en kaffe me likör 43 oxå, alla var vi lite sömniga nämnligen. Hade tagit det jättelugnt me alkoholen & då behövdes lite koffein innan statt & alla barnen... På statt träffade man på en del skoj folk & kvällen blev lagomt lång. Några mer fulla än andra oxå, haha! Just ja, kände mig riktigt snyg goxå till kvällens ära då jag hade funnit mig ett par nya skitsnygga jean. Mm vilken kick man kan få av att få vara snygg ibland:)

Innan utgången igår var ja såklart i stallet. Jag, Julia & Anki hade bestämt träff för en uteritt i vårsolen. Julia tog Lussan då vi bara skulle ta en lång skritt. Vi var ute i 2 tim!!! Aj i röva kan ja lova! Red ändå bort till Knutsbol o ned till sjön, så otroligt vackert där. Tubbe doppade till o me hovarna i Möckeln -det ni! Han är ju bara för go när vi rider ut flera hästar. Han går där sist som en ridskolehäst & följer snällt alla andra, ingenting får honom att hoppa till:)

Eftersom ja var ute igår & krafterna idag är lite svagare har jag tänkt mig skutta lite ikväll. Burgués ska me oxå & alltid kul att få visa upp sin kärlek för sina vänner:) Till veckan får det bli hårdträning inför lördagens LC som vi ska starta. Har kikat lite på programmet & ska nog kunna klara en gokänd ritt där om inget dumt händer.


Dax att ta ta tvätten nu mina vänner men kom ihåg att njuta när det känns bra för då orkar man de tuffa tiderna oxå!


Kommentarer
Postat av: Evelinchen

Nice, den med kanel lät ju gooo. Sweet as hell. Ska återgå till bilarna. fun fun fun. :P

2009-04-12 @ 15:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0