Nervöst.

Ja samma rubrik har jag här idag som på bilddagboken men det är min stora grej, idag. Inser nu att det är på sätt & vis dumt att vänta med sin första start tills man är helt redo. Hade jag startat i Laxå så hade jag gjort min debut & prövat att rida i kavajen osv. Nu har det gått några veckor & vi har blivit bättre & pressen ökar på mig själv. Alltså jag själv bara, lägger upp ribban & det vet jag inte varför jag gör. Jag tycker väl att nu har jag haft flera veckor på mig att planera inför morgondagens debut att jag inte ska behöva göra nån stor miss? Då menar jag inte bara ridmässigt utan jag tycker att det är ett stort stressmoment allt runt i kring tävlandet oxå. Packa rätt grejer, lasta hästen, köra & hitta till tävlingen & framför allt, vara i rätt tid till allt! Jag är ju lite av en tidsoptimist så då blir jag lätt stressad av att passa en viktig tid, där mkt kan hända längs vägen som kan påverka detta att jag blir sen.
  Provade tävlingskläderna som ligger redo iaf:) Dock har jag inga läderstövlar utan får rida i chaps & skor... Aja, man kan inte ha allt på en gång & pank är jag just nu så det skriker om det.

Annars känns lite trist när man hör om hur många av mina kompisar drar & ska fira Petta & Anna imorn i Gbg. Hade verkligen velat följa med!! Ska iaf dit helgen 8-9/5 då det blir reunion för oss chics (-Johanna kattvakt??). Till & med Fia kommer hem från Dublin den helgen, undra hur länge sen man såg henne? Jo förutom på tv-klippet då hon kammar hem en massa pengar i irländsk tv till hennes sambo Paddy. Ni som inte sett Fia på ett tag http://www.rte.ie/tv/winningstreak/av_index.html

Blir iaf en uteritt men Julia (uttalas schulia enligt mig) sen & en rejäl schamponering. Just ja, fick våra klubbjackor igår på styrelsemötet. WOW vad snygga det är! Broderingen blev assnygg, ni ser mig med jackan på "Annso", hihi. Dock när jackorna bestäldes för några månader sen, så var jag några kilon tyngre, så den är lite stor åt mig. Aja, snygg är den juh! Söta Sussi ska även låna ut ett KRT-schabrak till mig då de nya inte hinner komma tills imorn. KRT will rule! Eeeh, or not? Skoj ska vi ju försöka ha iaf:)


Hoppas Tubbe är lika snäll på ÖFK som han var på Markebäck:)

Ha en underbar helg & ni som är i gbg, ta en öl i solen från mig! Syster, du är goaste om du vill hjälpa mig med designen på denna!! XOXO

Kommentarer
Postat av: johanna

jag ska också till gbg den 8/5 så jag kan tyvärr inte passa kissen..

2009-04-20 @ 14:09:49
Postat av: Annso

Typiskt då johanna;) Då kanske vi ses där:P

2009-04-20 @ 21:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0