Mätt & belåten.

Nyligen hemkommen efter supergottig middag hos Anki & Andreas. Andreas hade fixade megago grillning!!! Jossan va med oxå, då hon är på besök hos Anki denna helg. Fick tom med mig några köttbitar hem, hihi. Smaskens!

Tränade som sagt för Anki idag & då hon & Jossan inte hade nåt att göra spanade de in mig redan medan jag värmde Tubbe. Vi är ju i läget nu där formen är ganska ok & hyffsat stadig. Dock lite svag i hans vänster sida & det märks direkt i galoppen. Då jag värmt honom, så tyckte inte Anki att det fanns nåt att ta igenom idag, eftersom tävlingen är på lördag. Red igenom LC:1an & de satt tysta & tittade. Kändes ok men ibland tappar jag honom lite. Speciellt i galoppfattningen men där fick jag lite tips på att mjukna mer i handen. Ibland när man rider själv, så är det lätt att man inte tänker på vad man gör, så ska verkligen ta till mig det! Likaså när jag tappar honom att gå på med benen mer & inte försöka fånga upp formen med hjälp av handen. Känns ok nu inför lördagens start, kan ju inte göra så mkt mer från läget vi är i, just nu. Jag måste såklart bli mycket starkare & Tubbe mer lösgjord & även han starkare. Anki gav mig bekräftelse på vad jag anat, ut & galoppera på för att stärka galoppen. Hans strul i galoppen trodde hon beror på att han inte orkar där. Så att inte hålla i munnen & bara rulla på framåt på stora ytor. Ska försöka fråga henne om tips där man kan rulla runt i galopp i skogarna. Nu börjar ju redan underlaget bli ett problem, hårt överallt! 

Imorn sägs det att folk ska till poolen, de har redan badat där oxå! Mamma mia, får ta mig ett besök dit imorn:) Blir nog bara "björnrundan" med Tubbe så han har massa energi tills lördag. Nu ska jag götta ned mig i soffan med min bebbis. 
      Han gillar att sova i gardinen, hehe. Fast nu gosar han me mig i soffan:)

Ha en trevlig valborg alla!

Kommentarer
Postat av: natti :)

tjooo va gött de va vid poolen!!!! du missa när steff kasta i mej med kläderna på haha jordan vart tokig o sa " du.. du är ingen riktig man " hahaha va vi aaaasssss garva!!!! imorgon slänger vi i stefan haha KRAM

2009-05-01 @ 20:49:36
Postat av: annso

what? hahahahahaha, jordan är kungen! Han e min nya idol, skönaste grabben ever!!

2009-05-01 @ 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0