Freeeeeedaaaaag

Absolut bästa dagen på hela veckan!! Jag är full av energi då jag vet att jag har två dagars ledighet framför mig, speciellt när man blir väct av goaste Frostis som pratar med mig då solen skiner & han är busig. Underbara djur!

Ska strax sluta för dagen på jobbet, förbi & byta till sommardäck (skräll att jag är sen med då?!) & sen vidare mot Turbolito. Igår var vi ute & galoppade en massa i skogen & vi till o med TRAVADE uppför "svarta backen". Jiissses vad Tubbe fick jobba på där & började att flåsa oxå, hihi. Idag blir det ett pass på banan, dax att börja trimma för nästa helgs tävling! Tubbi har inte blivit dressyrriden på hela veckan. Som anki sa "ditt vita tävlingsschabrak hänger ju kvar på dressyrsadeln?!". Hihi jaa, Tubbe skulle få lite annat skoj i några dar efter förra helgens start men nu är det dax att börja trimmas igen. Imorn blir det vila då Annso ska roa sig med vännerna & på söndag ska jag träna för Anki, det blir skitkul!! Anki kanske är väldigt petig & hård men för mig funkar det super. Jag är ju lite lat av mig & behöver en mini-nazi som skriker lite åt mig, hehe. Inte för att Anki är en "mini-nazi" men hon är inte mesig heller!

Ikväll är det programridningsträning för Anki i Knutsbol mellan 17.30 - 20 & jag ska skriva åt henne. Sånt kan man lära sig en massa på! Kommer få se 7 olika program uppvisade för oss, hihi.

Men ooooj va jag längtar tills imorn! Natti är hemma istan & ville med mig till Marieberg för lite shopping, jippiee. Måste ha lite vårplagg, skor & underkläder. Ja just det, fick en skitlön.. hur ska detta gå? Well, det bara måste gå;) Sen så fort vi är tillbaka i stan igen drar vi mot Näset för brannboll med pojkarna. Ska bli superduperskoj! Har inte hängt så mkt me min bror heller så det blir nice:) Han är världens bästa kan jag lova.
 Muuums säger ja! Vill ha en nuuu. Tänk en iskall på en uteservering....

Time 2 go now, men keep on rocking all the ppl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0