Ett tips!

För er som håller på med hästar kolla http://www.hippson.se/blogs/havrepappa/ Han har lagt in ett otroligt provocerande men roligt inlägg 09-04-20. Han tar upp en del viktiga frågor om dålig mat på tävlingar & att rökning inte hänger ihop med sport, Det jag dock reagerar på är att han läst sig till att ridning bränner ungefär lika mkt kalaorier som: EN LUGN PROMENAD! Karln skulle kunna få rida Tubbe en vecka, så som jag tränar! Han komemr ramla ur sängen. Ni som känner mig oxå, vet att jag tappat en del vikt sen jag blev hästägare oxå. Ja undra hur det kan komma sig? Jag äter fortfarande skräpmat MINST engång/veckan i förgår blev det chips till middag & alkohol slinker ned så fort jag är hästledig. Hallååå, klart ridning bränner fett! Aja, han skriver himla skoj iaf oxå. Läs den!

Snart kommer Mimmi med glass till jobbet:) Efter en insident med postnyckel, hehe.

Kram på er alla läsare (har i snitt 15/ dagen WOW!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0