Div III dressyr.

Jahapp, då var man anmäld till ÖFK's tävlingar. Jag startar LC'n för Tubbe kan inte galoppera rakt fram än, eller jag kan iaf inte hålla ihop honom, haha. Jag rider första & sista omgången, den andra omgången tar Susanne & Parant. De andra i laget blir Linda Jonasson på Zinnia & sen Kristin på hennes pålle. Ny regel i år är att man aldrig fått starta LA lokalt för att få vara med i div III. Inte helt enkelt att hitta folk då som rider dressyr, de flesta har nog gjort en start i LA om man ridit dressyr (vilket jag ALDRIG gjort förut).

Tyvärr leder detta till att jag inte kan vara med på Savinens & Petsson 25plus25= 50årsfest i Göteborg. Himla tråkigt men har man skaffat sig en kuse & statsat alla pengar jag gjort & likaså träningstimmar, så kände jag att det blev hästen som kom först. Nu måste jag skynda mig att hoppa i kläder för bror & Forsberg kommer strax & hämtar mig. De är så himla goa som hjälper mig flytta mitt hö från Titti till Dammis. Det är lltså ca 30 balar x ca 16kg/st, uppför brant & smal höskulletrappa! Själv är jag sjuker fortfarande men febern har släppt så jag är lite klen för sånt här själv...

Btw, påsken? Vad händer då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0